Hallo allemaal. Gewoon ff een vraagje. Waar kan ik solliciteren voor plopsa coevorden. ben helemaal gek van studio 100 dus een nieuw park is helemaal geweldig. Hoor graag een reactie.
fiooltje schreef:Hallo allemaal. Gewoon ff een vraagje. Waar kan ik solliciteren voor plopsa coevorden. ben helemaal gek van studio 100 dus een nieuw park is helemaal geweldig. Hoor graag een reactie.
Ik denk dat dat mogelijk zal zijn vanaf het moment dat de coevoorden site online komt. Bij ieder park heb je namelijk helemaal bovenaan de website een pagina 'jobs'. Daar zul je wss kunnen solliciteren. Momenteel staat bij De Panne dat ze wel al een accountmanager zoeken. Je kunt natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar plopsa, waarin je je interesse laat blijken en je kunt aan hen eens vragen vanaf wanneer men effectief opzoek gaat naar werknemers voor het park...
|Meer Plopsa- en pretparkplezier vind je op Brakesection.be|
fiooltje schreef:Hallo allemaal. Gewoon ff een vraagje. Waar kan ik solliciteren voor plopsa coevorden. ben helemaal gek van studio 100 dus een nieuw park is helemaal geweldig. Hoor graag een reactie.
Ik denk dat dat mogelijk zal zijn vanaf het moment dat de coevoorden site online komt. Bij ieder park heb je namelijk helemaal bovenaan de website een pagina 'jobs'. Daar zul je wss kunnen solliciteren. Momenteel staat bij De Panne dat ze wel al een accountmanager zoeken. Je kunt natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar plopsa, waarin je je interesse laat blijken en je kunt aan hen eens vragen vanaf wanneer men effectief opzoek gaat naar werknemers voor het park...
hoi,
Volgens mij zijn er al solicitatie procedures geweest voor Coevorden, ik weet op het moment werkt er in Plopsa De Panne een nederlandse dame bij de draken achtbaan, zij werkt nu 8 maanden in De panne, daarna gaat zij naar Coevorden, heeft ze me zelf verteld. Ze zullen natuurlijk wel altijd personeel kunnen gebruiken, want er vallen altijd weer mensen af.
De voorbije dagen werden er al honderde palen ingeheid op het bouwterrein van Plopsa Indoor Coevorden. Heien is het in de grond 'slaan' van palen waarop de fundering van het gebouw kan komen.
springflyer schreef:Wat ik me afvraag (ik zal het waarschijnlijk over het hoofd gezien hebben):
Zijn er in Coevorden uitbreidingsmogelijkheden voor PlopsaIndoor?
Ik meende gelezen te hebben dat Plopsaland Indoor rekening zou houden met de inwoners. Hierdoor dacht ik dat men beloofd had om het huidig park niet verder uit te breiden...
In principe zou het mogelijk zijn voor het park uit te breiden, met name aan de kant die grenst aan de Piratenzone en het Theater. Dat is helemaal aan de rechterkant van het gebouw, als je voor de ingang van het park zou staan.
Het grote probleem is echter dat daar de parking van het park gelegen zal zijn. Met uitbreiden van het park is het de bedoeling om meer volk te lokken en met andere woorden ook meer auto's te ontvangen. Het opofferen van parking zal dus enkel kunnen wanneer de parking dusdanig voorzien is voor een belachelijk groot aantal auto's.
Vandaag hebben ze trouwens de 'dijk' aangelegd dat het park moet afgrenzen, zoals men in Hasselt gedaan heeft aan de Mega Mindy/Buiten-zone. Het grote verschil met Plopsa Indoor Hasselt is echter dat je nog 'n gracht over moet als je het park wil 'binnensluipen' (net alsof dat zal lukken als men - net zoals in hasselt - zo'n grote hekken en prikkeldraad zal voorzien aan de andere kant van de 'dijk' ).
Foto's van Luc kan je vinden in het fotoalbum, op de PlopsaFansite.
PlopsaFansite | Alles wat je moet weten over Plopsa!
Opnieuw enkele nieuwe foto's van Luc uit het verre Coevorden, waarvoor bijzonder veel dank. Alle 'heipalen' zitten in de grond, nu kan er begonnen worden met het graven voor de funderingen.
fun4life schreef:In principe zou het mogelijk zijn voor het park uit te breiden, met name aan de kant die grenst aan de Piratenzone en het Theater. Dat is helemaal aan de rechterkant van het gebouw, als je voor de ingang van het park zou staan.
Het grote probleem is echter dat daar de parking van het park gelegen zal zijn. Met uitbreiden van het park is het de bedoeling om meer volk te lokken en met andere woorden ook meer auto's te ontvangen. Het opofferen van parking zal dus enkel kunnen wanneer de parking dusdanig voorzien is voor een belachelijk groot aantal auto's.
Vandaag hebben ze trouwens de 'dijk' aangelegd dat het park moet afgrenzen, zoals men in Hasselt gedaan heeft aan de Mega Mindy/Buiten-zone. Het grote verschil met Plopsa Indoor Hasselt is echter dat je nog 'n gracht over moet als je het park wil 'binnensluipen' (net alsof dat zal lukken als men - net zoals in hasselt - zo'n grote hekken en prikkeldraad zal voorzien aan de andere kant van de 'dijk' ).
Kunnen ze niet gaan voor groen, en een haag tegen dat hek zetten, dat is veel mooier. Foto's van Luc kan je vinden in het fotoalbum, op de PlopsaFansite.
En nu de eerste steen en het eerste stukje decoratie (het Plopbeeld) in Coevorden zijn, is ook de reclamemolen van Center Parcs begonnen. Een eerste vermelding staat reeds op de website van het vakantiedomein:
DALEN - Attractiepark Plopsaland Indoor Coevorden bij Dalen gaat voor mei 2010 open. Dat zei bestuurder Steve van den Kerkhof van het Belgische Studio 100 donderdag (10 sept. '09) bij het leggen van de eerste steen in Dalen. Studio 100 is eigenaar van het Plopsa-concept; met figuren als Kabouter Plop, Samson & Gert, Piet Piraat en Mega Mindy. De vestiging in Dalen moet 300.000 bezoekers per jaar gaan trekken. En economische crisis of niet, de Plopsaparken in België hebben een recordjaar achter de rug. De eerste steen voor Plopsa-Dalen werd donderdagmiddag (10 sept. '09) binnen gefietst door een peleton bekende Belgen waaronder Jean Marie Pfaff en Louis Talpe (Tobie uit Mega Mindy). De fietsers hebben de tocht van 290 kilometer vanuit Plopsa in het Belgische Hasselt in twee dagen afgelegd. Vanuit Dalen fietsten schoolkinderen en ondernemers de laatste kilometers mee.
Op de PlopsaFansite kan je enkele exterieur-foto's van vandaag vinden. Het gebouw staat er zowat helemaal. Van wat er zichtbaar was, is het binnen nog één grote zandbak. Buiten - waar de 'Buitenzone' zal komen - ligt er een putje voor de Dansende Fonteinen en men is nu al druk bezig met de aanleg van de parking. Het park krijgt immers een eigen parking.
Ik vind de kleur van de coasterhal - die in Hasselt oranje is - trouwens knap! De kleur die je op de foto's ziet is de echte kleur; vuurrood. De kleuren van de foto's zijn niet aangepast
Hier is nog 'n video-verslagje:
›› Bekijk dit filmpje via op de website van YouTube
Ook goed nieuws; de kaboutertjes hebben al hun weg naar Coevorden gevonden!