Bouw: Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden: de Plopsa-magie in Nederland
Berichtdoor Kevke » do 04 jun 2009, 18:23

Kevke
De Draak

de 1e foto met het bord met de bedrijven,
kan iemand die langs voor fotograferen?

Berichtdoor Nick » ma 08 jun 2009, 12:41

Nick
fun4life / Administrator

Zonde dat Coevorden niet bij de deur is, anders was ik met plezier een foto gaan maken bij het bouwterrein.

PlopsaFansite | Alles wat je moet weten over Plopsa!

Berichtdoor fiooltje » ma 08 jun 2009, 15:09

fiooltje
De Kikkers

Hallo allemaal.
Gewoon ff een vraagje.
Waar kan ik solliciteren voor plopsa coevorden.
ben helemaal gek van studio 100 dus een nieuw park is helemaal geweldig.
Hoor graag een reactie. :p

Berichtdoor ToVaN » ma 08 jun 2009, 15:14

ToVaN
SpringFlyer

fiooltje schreef:Hallo allemaal.
Gewoon ff een vraagje.

Ik denk dat dat mogelijk zal zijn vanaf het moment dat de coevoorden site online komt. Bij ieder park heb je namelijk helemaal bovenaan de website een pagina 'jobs'. Daar zul je wss kunnen solliciteren. Momenteel staat bij De Panne dat ze wel al een accountmanager zoeken. Je kunt natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar plopsa, waarin je je interesse laat blijken en je kunt aan hen eens vragen vanaf wanneer men effectief opzoek gaat naar werknemers voor het park...

|Meer Plopsa- en pretparkplezier vind je op Brakesection.be|

Berichtdoor clementien » ma 08 jun 2009, 19:06

clementien
De Kikkers

ToVaN schreef:
fiooltje schreef:Hallo allemaal.
Gewoon ff een vraagje.

Ik denk dat dat mogelijk zal zijn vanaf het moment dat de coevoorden site online komt. Bij ieder park heb je namelijk helemaal bovenaan de website een pagina 'jobs'. Daar zul je wss kunnen solliciteren. Momenteel staat bij De Panne dat ze wel al een accountmanager zoeken. Je kunt natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar plopsa, waarin je je interesse laat blijken en je kunt aan hen eens vragen vanaf wanneer men effectief opzoek gaat naar werknemers voor het park...

hoi,

Volgens mij zijn er al solicitatie procedures geweest voor Coevorden, ik weet op het moment werkt er in Plopsa De Panne een nederlandse dame bij de draken achtbaan, zij werkt nu 8 maanden in De panne, daarna gaat zij naar Coevorden, heeft ze me zelf verteld.
Ze zullen natuurlijk wel altijd personeel kunnen gebruiken, want er vallen altijd weer mensen af.

Berichtdoor PlopsaDave » ma 08 jun 2009, 20:06

PlopsaDave
Bobslee

Je kunt natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar plopsa, waarin je je interesse laat blijken

Dat zou ik om te beginnen zeker doen. Plopsa zal hier zeker rekening mee houden bij de aanwerving van personeel.

Berichtdoor Nick » wo 10 jun 2009, 20:16

Nick
fun4life / Administrator

De voorbije dagen werden er al honderde palen ingeheid op het bouwterrein van Plopsa Indoor Coevorden. Heien is het in de grond 'slaan' van palen waarop de fundering van het gebouw kan komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van Luc kan je op de PlopsaFansite vinden.

Berichtdoor springflyer » do 11 jun 2009, 08:18

springflyer
De Vliegende Fietsen

Wat ik me afvraag (ik zal het waarschijnlijk over het hoofd gezien hebben):

Zijn er in Coevorden uitbreidingsmogelijkheden voor PlopsaIndoor?

Laat het leven traagzaam smelten...

Berichtdoor waliboy » do 11 jun 2009, 08:28

waliboy
SpringFlyer

springflyer schreef:Wat ik me afvraag (ik zal het waarschijnlijk over het hoofd gezien hebben):

Zijn er in Coevorden uitbreidingsmogelijkheden voor PlopsaIndoor?

Ik meende gelezen te hebben dat Plopsaland Indoor rekening zou houden met de inwoners. Hierdoor dacht ik dat men beloofd had om het huidig park niet verder uit te breiden...

Berichtdoor Nick » do 11 jun 2009, 21:55

Nick
fun4life / Administrator

In principe zou het mogelijk zijn voor het park uit te breiden, met name aan de kant die grenst aan de Piratenzone en het Theater. Dat is helemaal aan de rechterkant van het gebouw, als je voor de ingang van het park zou staan.

Het grote probleem is echter dat daar de parking van het park gelegen zal zijn. Met uitbreiden van het park is het de bedoeling om meer volk te lokken en met andere woorden ook meer auto's te ontvangen. Het opofferen van parking zal dus enkel kunnen wanneer de parking dusdanig voorzien is voor een belachelijk groot aantal auto's.

Vandaag hebben ze trouwens de 'dijk' aangelegd dat het park moet afgrenzen, zoals men in Hasselt gedaan heeft aan de Mega Mindy/Buiten-zone. Het grote verschil met Plopsa Indoor Hasselt is echter dat je nog 'n gracht over moet als je het park wil 'binnensluipen' (net alsof dat zal lukken als men - net zoals in hasselt - zo'n grote hekken en prikkeldraad zal voorzien aan de andere kant van de 'dijk' :'D ).

Foto's van Luc kan je vinden in het fotoalbum, op de PlopsaFansite.

Afbeelding

Berichtdoor Nick » do 18 jun 2009, 21:50

Nick
fun4life / Administrator

Opnieuw enkele nieuwe foto's van Luc uit het verre Coevorden, waarvoor bijzonder veel dank. Alle 'heipalen' zitten in de grond, nu kan er begonnen worden met het graven voor de funderingen.

Afbeelding

Afbeelding

Berichtdoor louis » za 20 jun 2009, 10:01

louis
SpringFlyer

fun4life schreef:In principe zou het mogelijk zijn voor het park uit te breiden, met name aan de kant die grenst aan de Piratenzone en het Theater. Dat is helemaal aan de rechterkant van het gebouw, als je voor de ingang van het park zou staan.

Het grote probleem is echter dat daar de parking van het park gelegen zal zijn. Met uitbreiden van het park is het de bedoeling om meer volk te lokken en met andere woorden ook meer auto's te ontvangen. Het opofferen van parking zal dus enkel kunnen wanneer de parking dusdanig voorzien is voor een belachelijk groot aantal auto's.

Vandaag hebben ze trouwens de 'dijk' aangelegd dat het park moet afgrenzen, zoals men in Hasselt gedaan heeft aan de Mega Mindy/Buiten-zone. Het grote verschil met Plopsa Indoor Hasselt is echter dat je nog 'n gracht over moet als je het park wil 'binnensluipen' (net alsof dat zal lukken als men - net zoals in hasselt - zo'n grote hekken en prikkeldraad zal voorzien aan de andere kant van de 'dijk' :'D ).

Kunnen ze niet gaan voor groen, en een haag tegen dat hek zetten, dat is veel mooier.
Foto's van Luc kan je vinden in het fotoalbum, op de PlopsaFansite.

Afbeelding

Berichtdoor springflyer » ma 17 aug 2009, 01:34

springflyer
De Vliegende Fietsen

Een hele kleine update:

Afbeelding

Berichtdoor Nick » do 20 aug 2009, 21:44

Nick
fun4life / Administrator

Ah, een frame. Leuk dat we nog eens 'n bouwfoto zien.

Berichtdoor Nick » za 12 sep 2009, 11:32

Nick
fun4life / Administrator

En nu de eerste steen en het eerste stukje decoratie (het Plopbeeld) in Coevorden zijn, is ook de reclamemolen van Center Parcs begonnen. Een eerste vermelding staat reeds op de website van het vakantiedomein:

Berichtdoor Bumba » ma 05 okt 2009, 12:16

Bumba
SpringFlyer

Zijn er nog geen nieuwe foto's te zien?

Berichtdoor springflyer » di 06 okt 2009, 13:40

springflyer
De Vliegende Fietsen

Plopsaland voor mei (2010) open!

Datum artikel: 10-09-2009

DALEN - Attractiepark Plopsaland Indoor Coevorden bij Dalen gaat voor mei 2010 open. Dat zei bestuurder Steve van den Kerkhof van het Belgische Studio 100 donderdag (10 sept. '09) bij het leggen van de eerste steen in Dalen. Studio 100 is eigenaar van het Plopsa-concept; met figuren als Kabouter Plop, Samson & Gert, Piet Piraat en Mega Mindy. De vestiging in Dalen moet 300.000 bezoekers per jaar gaan trekken. En economische crisis of niet, de Plopsaparken in België hebben een recordjaar achter de rug. De eerste steen voor Plopsa-Dalen werd donderdagmiddag (10 sept. '09) binnen gefietst door een peleton bekende Belgen waaronder Jean Marie Pfaff en Louis Talpe (Tobie uit Mega Mindy). De fietsers hebben de tocht van 290 kilometer vanuit Plopsa in het Belgische Hasselt in twee dagen afgelegd. Vanuit Dalen fietsten schoolkinderen en ondernemers de laatste kilometers mee.

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Via deze link vind je rechts-bovenaan ook nog een slideshow!
http://www.coevordenhuisaanhuis.nl/inde ... 2&s_id=557

Berichtdoor 8will9 » zo 18 okt 2009, 23:47

8will9
Bobslee

Zijn er al vorderingen? Kweet het, kben ongeduldig ;) :p

Greetz

Berichtdoor Nick » do 29 okt 2009, 22:28

Nick
fun4life / Administrator

Op de PlopsaFansite kan je enkele exterieur-foto's van vandaag vinden. Het gebouw staat er zowat helemaal. Van wat er zichtbaar was, is het binnen nog één grote zandbak. Buiten - waar de 'Buitenzone' zal komen - ligt er een putje voor de Dansende Fonteinen en men is nu al druk bezig met de aanleg van de parking. Het park krijgt immers een eigen parking.

Ik vind de kleur van de coasterhal - die in Hasselt oranje is - trouwens knap! De kleur die je op de foto's ziet is de echte kleur; vuurrood. De kleuren van de foto's zijn niet aangepast :-)

Hier is nog 'n video-verslagje:

›› Bekijk dit filmpje via op de website van YouTube

Ook goed nieuws; de kaboutertjes hebben al hun weg naar Coevorden gevonden! :'D

Afbeelding

Berichtdoor PlopsaDave » do 26 nov 2009, 21:40

PlopsaDave
Bobslee

Nog wat extra veel zeggende bouwfoto's van Coevorden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dank aan bb voor de foto's!!

Laatst bijgewerkt door PlopsaDave op vr 27 nov 2009, 20:10, in totaal 2 keer bewerkt

VorigeVolgende

Keer terug naar Plopsa Indoor Coevorden